::SELAMAT DATANG KE PORTAL SEKOLAH KEBANGSAAN PANJI::

'Terima Kasih Cikgu'

09 Julai, 2016

Aplikasi Geng UPSR


Geng UPSR kembali lagi! Biarpun ingatan Hud sudah pulih tetapi dia dan kawan-kawannya menghadapi cabaran yang lain pula, iaitu format baharu UPSR serta sikap Cikgu Aznil yang tiba-tiba menjadi garang dan tegas! Geng UPSR juga semakin berkembang dengan kehadiran dua rakan baharu, Nasir dan Vikneswary. Saksikan telatah lucu mereka bersama aplikasi Superhero Geng UPSR!




Muat turun aplikasi Geng UPSR secara percuma atau layari www.tutortv.com.my/gengupsr untuk maklumat lebih lanjut.

Android: http://bit.ly/1W1PcjV





Alami sesi ulang kaji lebih efektif! Kini, anda boleh seiringkan aplikasi Geng UPSR dengan siaran Geng UPSR Musim Kedua di saluran 601, Astro Tutor TV untuk pembelajaran secara interaktif.

Geng UPSR ialah aplikasi pembelajaran yang diinspirasikan oleh drama ulang kaji interaktif UPSR yang pertama di Malaysia, iaitu Geng UPSR. Penggunaan konsep serta elemen-elemen Superhero dalam aplikasi ini menjadikan sesi ulang kaji lebih menyeronokkan.

Ada Aplikasi, Ada Kuasa! Jom mulakan perjalanan penuh aksi sekarang!
● Wujudkan identiti Superhero anda
● Belajar secara interaktif ketika siaran Geng UPSR Musim Kedua
● Jawab kuiz dan sempurnakan misi untuk kumpul mata
● Ulang kaji dengan nota topikal
● Hantar Undangan Kuasa kepada rakan-rakan untuk mata bonus!



Jangan lupa mengikuti drama ulang kaji GENG UPSR 2 di Astro Tutor TV UPSR (Saluran 601), setiap Sabtu, jam 6.00 petang, mulai 21 Mei 2016. Layari laman Astro Tutor TV untuk maklumat lanjut http://www.tutortv.com.my/upsr
Ada Geng, Senang Belajar!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan